یا خدا .سید علی سیدی ابرزگه .برو برو که بعد تو

یا خدا .سید علی سیدی ابرزگه .برو برو که بعد تو

برو برو ولی بدون ........که بعد تو نای ندارم بخونم .....برو برو ولی بدون ......هیچوقت نمیبخشم تورا ....برو برو ای عشق من ......خدانگهدارت باشه....نگاه به پشت سر نکن .......که اشک چشمام بباره.......ای عشق یک دونه من .....این وبدون حالم بده همه نگاه هام به دره .......بیای و دستاتو بزاری رو چشام ......تا بلکه خوابم ببره.....برو برو عزیز من ......به هر کجا که راحتی ......به پشت سر نگاه نکن ......نزار که اشکام بباره......برو و فکر به من نکن ......اینجوری خیلی راحتم ........توی دلم یه ارزوست .......فقط همین عزیز من .....که وقط جون دادن من .....دست تو رو چشم بزار.......برو برو ولی بدن که تا عبد ......همیشه عاشقت منم........



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ پنج شنبه 17 بهمن 1398 ] [ 2:44 ] [ -سید علی سیدی ابرزگه ]
[ ]